1. Създайте таблица, описваща броя на оценките по математика в края на учебната година. Имайте предвид, че са получени следния брой оценки:
Слаб - 3 бр;
Среден - 5 бр;
Добър - 10 бр;
Много добър - 8 бр;
Отличен - 4 бр.
2. Сортирайте таблицата по брой оценки в низходящ ред.
3. Създайте правоъгълна диаграма, сравняваща различния брой оценки и задайте заглавие "Оценки по математика".
4. Създайте диаграма, която пропорционално да показва съотношението на броя оценки, задайте заглавие "Оценки по математика" и покажете процентния дял на всяка оценка.
2. ЗАДАЧА:
1. Създайте таблица, описваща видовете семейни разходи за един месец като имате предвид, че са заплатени за заем - 300 лв, за електричество - 25 лв, за парно - 45 лв, за мобилен телефон - 40 лв, за хранителни стоки - 400 лв, за гориво за автомобил - 120 лв, за развлечения - 600 лв, за други - 50лв.
2. Сортирайте таблицата по разходи във възходящ ред.
3. Създайте правоъгълна диаграма, сравняваща разходите и задайте заглавие "Месечни разходи".
4. Създайте диаграма, която пропорционално да показва съотношението на направените разходи, задайте заглавие "Месечни разходи" и покажете процентния дял на всеки вид разход.
3. ЗАДАЧА:
На конкурсен изпит по математика се явили 3600 кандидати.Резултатите от изпита са показани на кръговата диаграма. Създайте електронна таблица, с която да намерите броя на учениците, получили слаби, средни, добри, много добри и отлични оценки.
3. ЗАДАЧА:
На конкурсен изпит по математика се явили 3600 кандидати.Резултатите от изпита са показани на кръговата диаграма. Създайте електронна таблица, с която да намерите броя на учениците, получили слаби, средни, добри, много добри и отлични оценки.